vineri, iulie 1, 2022
38.4 C
Craiova

Eugen Tomac forțează organizarea Congresului PMP și îl critică pe Cristian Diaconescu

Eurodeputatul Eugen Tomac, fost preşedinte al Partidului Mişcarea Populară, a anunţat că pe 19 februarie va fi organizat Congresul PMP, în contextul neînţelegerilor din partid.

„Am luat decizia de a convoca Congresul Partidului Mişcarea Populară cu singurul scop de a reaşeza partidul pe un făgaş al normalităţii. Noi nu organizăm un congres împotriva cuiva, însă este firesc să punem capăt unor practici care nu au nimic în comun cu democraţia şi activitatea unei instituţii politice născute din dorinţa de a fi altceva pe scena politică. (…) Atunci când un partid politic intră într-un asemenea blocaj, apelează la instrumentele democratice ce stau la baza formaţiunii şi totul se reaşază prin vot. Vot care se va da în cadrul Congresului de pe 19 februarie. Nu este o perioadă uşoară, dar noi am mai traversat crize politice şi am ieşit întăriţi. Aşa va fi şi de această dată!”, a transmis Tomac pe Facebook tuturor membrilor PMP.

Totodată, Tomac a acuzat conducerea partidului că se lasă puternic influenţată de oameni care nu au avut niciodată nimic în comun cu PMP.

„M-am bucurat, o spun cu toată sinceritatea, când colegul nostru, fost prim-vicepreşedinte al PMP, domnul Diaconescu, (…) a acceptat să preia anul trecut conducerea partidului. Am crezut cu toţii că mai avem o şansă de a ne redresa rapid, rămânând un actor credibil şi vocal pe scena publică. Din păcate, din raţiuni pe care nu am reuşit să le înţeleg nici până astăzi, conducerea partidului se lasă puternic influenţată de oameni care nu au avut niciodată nimic în comun cu PMP. (…) Am ajuns (…) la situaţia în care, acum şase luni, secretarul general al PMP şi-a prezentat demisia. Ulterior, am intrat într-un lung şir de frământări interne care ne-au adus în situaţia de a nu mai putea lua niciun fel de decizie politică. PMP nu a trecut niciodată printr-un asemenea blocaj. Ba mai mult, au fost lansate o serie de campanii media împotriva unor lideri PMP şi a familiilor lor cu scopul de a-i determina să părăsească partidul. Fapt nemaiîntâlnit în cei 8 ani de activitate!”, a mai scris Eugen Tomac.

În urmă cu câteva zile, și Cristian Diaconescu a făcut precizări, acuzându-l pe Eugen Tomac de interese meschine. Detalii, AICI.

Ultimele stiri

Acuzații de delapidare la BRD: percheziții și în Olt, Gorj și Vâlcea